POLOTRÖJAN

När jag hör ordet polotröja tänker jag på när man var en liten skruttunge och sprang omkring i just en polotröja. Nu verkar det dock som denna tröja blir mer och mer inne i modevärlden. Och nu snackar vi inte om den stickade tjocktröjan med en löst åtsittade polokrage, nej nej! Nu snackar vi om den tajta varianten! Jag tror den här tröjan kommer bli ett nytt "måste ha" plagg inom en snar framtid, typ som ponchon är just nu, heeet. Vad tycker ni? HISS eller DISS?

Snodde dessa två bilder från Elin Kling och Loweo.


Jag måste säga att jag gillar det, tycker det är rätt ballt. Jag som köpte en svart polo för några få år sedan men tror jag slängde bort den sen..?? Måste rota lite i garderoben känner jag! :)



Kommentarer
» jenny

jaa snyggt

» Linda

Elin Kling var jävligt snygg i det, men det är ju just för att hon är snygg. Det är sjukt snyggt. Men jag som har en rätt fyrkantig ansiktsform kan typ inte ha polotröjor (enligt mig själv). Det känns som att man framhäver huvudets form alldeles för mycket.



Eller vad tror du?


Kom ihåg






Trackback