Om jag hade..

.. ett rymligare rum hade jag velat ha ett sminkbord i den här stilen. Det skulle nog bli snyggare utan hurtsen men var ska man då ha all förvaring? Man vill ju ha så lite som möjligt på bordsskivan (hyllan) så det skulle nog bli mer praktiskt så där. Jag har ju faktiskt en himla praktisk sminkgrej som inhandlades på IKEA för många många år sedan, ni kan se bilder från den (och mitt rum för den delen) här.

Allt förutom stolen kommer från IKEA.


Var har ni era sminkgrejer och var sminkar ni er? (Haha, alltså var ni håller till när ni sminkar er).



Kommentarer
» anna

haha amen skit då :O

» anna

jo men ändå :) dem var ju så fina :)

» micki

Måste bara säga att jag fullkomligt ÄLSKAR din blogg!

sån där skulle jag sååå behöva! just nu får jag springa runt i lägenheten för att hitta neutralt ljus -.- inte lätt att lägga ögonskugga om ljuset är typ oranget :P

» Lina

Snyggt! Om datorn inte hade funnits i mitt rum hade jag nog kunna haft en sådan plats. För tillfället byter jag plats mellan badrummet (där ljuset är aning för ljust) och hallen (där det är mer neutrala, varma toner).


Kom ihåg






Trackback