Läsarstilen #8

Hejsan! Idag bjuder coola Amanda på en av sina outfits! Hon driver bloggen http://mandamore.blogg.se, spana in den.


Leopard sjal - H&M
Lång kavaj - H&M
Oversized linne - Cubus
Knästrumpor - H&M
Skor - New Yorker
Halsband - Gina tricot och Lindex
Ringar - Blandade ställen

Vid frågan om vem/vad Amanda inspireras av svarade hon:
Jag inspireras mycket av tidningar, bloggar och lookbook.nu.  Sen inspireras jag mycket av Mary-kate Olsens stil. Tycker verkligen att den är urhäftig! Jag kommer också ofta på hela outfits genom att bara titta på ett klädesplagg, sen har jag hela outfiten i huvudet!

Vilken brud!! Men först måste jag bara säga, visst är det väldigt mycket Taylor Momsen känsla över hennes hår? Jag älskar det! Hennes outfit (och stil om man kikar på andra outfits av henne) är grym! Hon är så jäkla cool. Jag har liksom inget att klaga på på hennes outfit utan kan bara ge beröm. Hennes skor blev jag lite smått förälskade i, tycker dom var nedrans fina och hennes kavaj... ÅH så fin! Sjalen är också grym, jag är nämligen en stoooor fantast av leopardmönstrat om ni inte märkt det ;) Full pott!!!



Vill du också synas på min blogg med din outfit? Det är väldigt enkelt, läs här om hur du går tillväga!



Kommentarer

Mm hon har snygg stil, och jag gillar denna outfit :)



Sv: Tackar :) Ja alltså det är galet snyggt. Vill ha ett sånt. Natti!

Grym stil!

» hiba

snygg brud!


Kom ihåg






Trackback