Läsarstilen #14

Idag är det superchica Celinas tur att bjuda på sin outfit! Celina är 25 år och driver bloggen; www.finest.se/celinaryden

Hatt - Bikbok
Oversize t-shirt - Chicy
Skjorta - Beyond Retro
Prickiga strumpbyxor - H&M
Svarta knästrumpor - H&M
Skor - Din sko
Ringar - Cocoo och Bulgarien
Väska - Gammal

Celina finner sin inspiration hos olika bloggar, i tidningar, på stan eller på nätet i allmänhet. Favoriterna är Mary-Kate/Ashley Olsen och Taylor Momsen men också några svenska bloggare.

Celina skickade in två jäkligt snygga outfits till mig och det var riktigt svårt att välja en, men förhoppningsvis dyker den andra upp om ett par veckor, likadant för er andra som också skickat in flera outfits jag gillat. Jag gillar den här brudens stil som bara den! Ser ni hur jäkla snyggt klädd hon är??!! Jag som är en hattgalning blev helt kär i hennes hatt, en sån vill jag med ha :D Sen gillar jag det här lager på lager, man måste liksom titta noga för att inte missa någon snygg detalj. SKITBALL!




Vill du också synas med din outfit på min blogg? Klicka här!



Kommentarer

diggar hennes hatt!

snygg outfit & nice blogg :)

Sv: Åh så fint inlägg! Tack så jättemycket. Det behövdes den här sorliga dagen. Tack! <3

Inget att tacka för (: allt bra?


Kom ihåg






Trackback