Läsarstilen #10

Idag delar 18-åriga Madeleine med sig av sin outfit! Hon inspireras mest av olika bloggar och hemsidor, t.ex Angelicablick.se (även jag läser den bloggen)! Ni hittar Madeleines blogg här; mellstroom.blogg.se

Skor - Dinsko
Skinnbyxor - Monki
Linne - Monki
Jacka - Lindex

Väska - från en knalle i Gbg.


Herre mig J vad snyggt!!!! Jag verkligen stört älskar allt skinn på bilden; skorna, byxorna, väskan och jackan, en riktigt snygg mix. Och den där sönderbloggade jackan från Lindex ÄR så snygg, har själv varit och klämt på den i butik. Jag gillar att jackan är brun och att den inte var svart för jag tror inte alls det varit lika fräckt. Hennes outfit är en tiopoängare, helt klart!


Vill du också synas på min blogg med din outfit? Klicka här.



Kommentarer
» Elin

sv; Tack fina du, för ditt bidrag! Du har en kalas-snygg stil som är SÅ grym. Tyvärr kan som sagt inte alla vinna och jag korade ut mina absoluta favoriter! Men snart kommer fler tävlingar, så håll dig uppdaterad:) KRAM

Svar: ÅH, TACK FINA FINA DU! Gud så glad jag blir! Detta gjorde min kväll.

Holu jesus. Denna outfit var läcker. Men jag skulle nog tycka om den mer om jackan vore grå =)

» jenny

väldigt snygg outfit


Kom ihåg






Trackback