Enfärgat - Hot or Not?

Trenden om att bära helt enfärgade outfits blir bara större och större. Men frågan är, hur snyggt är det egentligen? Jag satte ihop tre olika enfärgade outfits för att se hur det skulle kunna se ut.





Så, vad säger ni? Hiss eller diss för enfärgade outfits?


Jag själv kan inte riktigt bestämma mig.. Jag tycker ändå på något vis att det är rätt coolt att satsa på endast en färg. Dock kommer jag nog inte haka på trenden fullt ut, jag bryter gärna av med någon accessoar eller plagg i en annan färg.



Kommentarer

sv: Oj hoppas det går bra med operationen!

Min syster har haft skolios och opererat massa skruvar i hela ryggraden, det var till och med jobbigt för mig när jag såg hur ont hon hade. :(



Wow helt klart hiss! Alla outfits var assnygga!!

» clara

SNYGGT!



svar: Ja! jag med!

Kan inte svara på mobilen så jag svarar här på ditt sms. Jag ska inte ha något för frakten, hade en massa frimärken som bara låg så det kostade mig inget.



Va bra att du gillade skorna.



Lycka till med ryggen nu i höst.

» Anna

Tänkte bara berätta att du var tidigare idag på msn's förstasida igen. Rubriken var nånting med hetaste outfits, höstens outfits.. eller nått sånt. =)

Anna- Jaha, vad kul!! =) Synd bara att jag missade det..

» Linda

Men det känns som att det spelar roll... hahah. Tog du på din favoritsida eller på andra?



Och detta kan ju fan inte vara sant. Jag fick en till kommentar samtidigt som din.



"Cissi om Helvetet då:

Godkväll, haft en fin dag? :)"



URSÄKTA?

» Linda

P.S Svart och vitt var snyggt, fast snyggast är ju om man blandar dem.



Och hur kan du inte frysa kvinna?? Här måste man typ ha täckbyxor nu.

» Linda

Okej, men som rutinerad näspiercingsinnehavare: borde jag ta på min favoritsida (den som aaaaaaaaaaaalltid syns i bild) eller den andra för att liksom göra den sidan också intressant? Jag vet att jag låter...desperat. Men det är vad jag börjar bli! Ska det vara så jävla svårt att bara bestämma sig..



Skojar du? Var bor du?

Jag tycker att det är fränt! Fast jag håller med dej, vet ej om jag kommer att gå fullt ut. Men jag tycker dock att det är snyggt! ;P

jag tycker att det känns sådär med andra färger än svart, men du lyckades väldigt bra!

» Linda

Skitsnygga outfits! Finns du på mystajl.se ?

Oj vad likt dina tre bilder här nere o text kändes mitt inlägg här http://vivienne.blogg.se/2010/august/helsvart.html#comment



exakt samma ordning och färger på de tre bilderna längst ner :P o samma grej med att fråga vad folk tycker om enfärgade outfits ;) känns som du tagit de från mitt inlägg :P men det är lugnt om du gjorde de :P

» Julia

Jag tycker att alla dom där tre var skitsnygga. När du först sa enfärgat var jag lite skeptisk men du passade ju asbra i både svart, rött och vitt! :D En tanke är ju att blanda olika material i samma färg, har jag hört?

» Emma

Det vita var väldigt fint! Men det röda var nog snyggast! Väldigt coolt och inte precis tråkigt:)

sista outfiten var jättefin!! :D

helsvart funkar ju alltid, dock är det lite tråkigt tycker jag. älskar när man "chockar" med någon färgklick här och där liksom.

den vita outfiten var dock riktigt snygg, fräsht och somrigt :)

Hiss enligt mig! Men som du skriver, man vill gärna bryta av med någon annan färg xD

Big hiss :) den röda outfiten är riktigt, riktigt snygg ju!


Kom ihåg






Trackback