Den transperanta skjortan..

H&M har ju alltid väldigt snygga och rätt billiga grejer (haha råkade först skriva greker) att bjuda på. Den transperanta skjortan är en av mina favoriter från deras webbshop, 99 kr är ju inte så mycket att bråka om tycker jag. Jag fick hem min gröna igår och den var verkligen supersnygg!

Här nedan har jag pysslat ihop tre olika outfits som jag skulle bära den transperanta skjortan och med enbart grejer från H&M's shop. Och ja jag vet, det är väldigt tråkiga färger men jag är helt enkelt inte så färgglad av mig =)



Den gröna.




Vita.




Svarta.


Vilken av dessa tre outfits skulle du helst bära?



Kommentarer

Hej! Tyvär vann en annan min tävling. Det var jättesvårt att välja verkligen... Och det blev en tjej på 13 bast som jag blev så imponerad av för att hon var så ung :P Men tack för att du var med! Jag kör en ny liknande grej snart, och då får du gärna vara med igen om du vill! :)



Så du vet så tycker jag du har en väldigt inspirerande blogg med mycket snygga bilder och collage med kläder o asseccoarer, och uppdaterar ofta så varje gång man går in finns det något nytt att läsa..vilket är jättekul. Jag säger bara keep up the good work! Kramkram

mmmm, ettan! :)

åh, ett par skinnshorts vill jag med ha! bikbok har ett par dösnygga svarta (som jag är ute efter), men de satt inget bra..

» jenny

mycket snyggt!

den svarta, älskar skinnjackan !!


Kom ihåg






Trackback