Ängelholm

Hejsan! Tänkte bara berätta att imorgon lär det inte bli allt för mycket bloggning från mitt håll. Jag och moder åker nämligen till Ängelholm för min förinskrivning inför operationen. Vi åker väldigt tidigt eftersom det tar ett tag att bila dit sen tar det 3-4 timmar där sen ska vi ju hem igen också. Det lär bli en ganska tråkig dag känner jag på mig. Jaja, tänkte mest bara säga det.

Ha det fint och sov gott, kram :)

Så länge kan jag bjuda på den här bilden som jag finner rätt härlig. Skulle upp på det där räcket men det var lite klurigare än vad jag tänkt mig, haha.



Kommentarer

hoppas att det inte är en allvarlig operation, lycka till!

London Fashion!!!!



Trendiga och coola klader fran London.



Designer, Vintage och Highstreet-skor, klader och accessoarer-pa samma plats.



Sidan uppdateras regelbundet.



Kika in!



http://londonbloppis.blogg.se

» jenny

väldigt snyggt

Tänker på dig, du goa!

KRAM

Jaha okej, den var jättefin i alla fall! :) Härlig bild!

Lycka till förresten! <3

Kram

Måste säga att du har en grym stil! Har sett dig på minoutfit :D



Ha det fint!


Kom ihåg






Trackback