RAUWR

Ingen har väl missat att leopardpälsen är superhet just nu?! Om du har missat det så, leopardpälsen är superhet just nu! Men vad tycker NI om den här trenden? Jag har gjort ett litet kollage med bloggare som har just en leopäls.


Bilderna är lånade från: Tyra, Fashiontoast, My, Fashionfever, Lina, och Andrea.

Som ni kanske ser finns även jag och min älskade leopardpäls med på en del bilder. Jag fick min förra vintern och tyckte då att det var lite kul att inte så många hade en sån jacka men nu har var och varannan en så nja, för min egen skull gillar jag inte trenden. MEN annars älskar jag den! :)



Kommentarer

Jag är helt såld på leopardkappor, älskar dem verkligen. Speciellt Rumis från TopShop, den är helt underbar :)



SV: Jag tycker du är lik henne :)

Åh tack, vad kul att du gillar bilden :D



Hoppas du får en bra söndag!



KRAM KRAM

Det finns grýmt många fina, synd bara att jag passar inte i det :/

SV: jaa wiie, det var grymt kul! :) tack sötnos!

Jag älskar den! Men som du säger, känns som att alla kommer gå runt i en nu... =(


Kom ihåg






Trackback