Läsarstilen #21

Idag så bjuder 21-åriga Esmeralda på sin snygga outfit! Hon driver bloggen; http://ndotter.se

Fransjacka - H&M
Linne - Secondhand
Jeansbyxor - CheapMonday
Skor - Nelly.com

Först vill jag bara säga att ni måste verkligen spana in den här brudens blogg (har länkat ovanför bilden), hon bjuder på grym inspiration och har sin egen stil som dessutom är skitsnygg! Dom där byxorna är så snygga att, att jag får inte fram några ord! MÅSTE HA!! (ni kan köpa dem här). Den där fransjackan från H&M har jag för mig att jag skrivit om förut och den är ju förbaskat ball och tillsammans med brallorna blev den ju bara ännu ballare! Hela looken är riktigt snygg och jag gillar att hon bryter av med det röda läppstiftet och nagellacket. Tummen upp från min sida!



Vill du också synas med din outfit på min blogg? Läs hur du gör HÄR!



Kommentarer
» elin

hon är så fin! :)

älska byxorna!


Kom ihåg






Trackback