Läsarstilen #19

Idag bjuder 21-åriga Ivana (vilket ballt namn!) på sin outfit, här finner ni hennes blogg; http://ivannascloset.blogg.se/

Asymmetrisk cardigan - Weekday
Skjorta - H&M
Leggings - Gina Tricot
Kilklackar - H&M



"Jag isnpireras inte av nån särskild person. Jag älskar mode och jag inspireras mest av det,men så läser jag många bloggar och hittar inspirationen där eller av människor som jag ser i stan.
Jag kan inte kategorisera min stil,men i allt jag bär jag försöker att hitta den rockiga sida. Saker som är 100% jag i en outfit är färger som svart,vitt och grått,sen så jag gillar att ha lager på lager och älskar kilklackar!!!! =)"


Den där koftan är verkligen hur snygg som helst, formen är så perfekt! Dom där klackarna är också väldigt fina, lagom vardags höjd, tror de även finns i grått. Hennes outfit är ett gott exempel på att svart/vitt inte behöver vara tråkigt för ni ser ju bara hur hon ser ut, allt annat än tråkig!



Vill du synas på min blogg med din outfit? Klicka här!



Kommentarer

Ha en fin fredag! :D

» Ivana

tack för dina kommentar...det var smickrande! =)))

han en bra dag! =)))

Tack :P

Är allt bra med dig då??

» anna

vad fint :)


Kom ihåg






Trackback