Huvud/ansiktssmycke

Det här huvud/ansiktssmycket har nu synts på två relativt stora bloggare, nämligen Sania Claus och Elin Östman, även kallad Dollyblond. Det är den sistnämnda som designat och gjort dem. Vad tycker ni om dessa smycken? Själv måste jag säga att jag inte är allt för förtjust i dem, jag tycker dom är rätt balla, coola och sticker ut men det är inget jag skulle sätta på mig. Jag hade nog gillat smycket mycket mer om man tagit bort kedjorna som hänger i ansiktet.


Bilderna är lånade från deras bloggar; Sania Claus & Dollyblond.

Sen vill jag bara ge dessa tjejer cred för bra bloggar och deras snygga klädstilar, ni borde verkligen klicka er in och kika på dem!



Kommentarer

jo jag håller med :) de två olika för olika tillfällen till exempel :P

De där ansikst smyckena var ganska häftiga ja, men det ser nästan ut som att dom ska härma typ nå gamla indianer eller nå punkare ^^ men annars grymt att de vågar sticka ut :) och snygga outfits på bloggarna där ja ^^

Hejsan, allt bra idag? :D

håller med om att det skulle vara snyggare om de inte hängde fram i ansiktet

» Sofie

Det känns på något sätt fel att ha smycken hängande i ansiket.. :(

sv : hehe tack :D aa de ska jag göra, skickar in senare ikväll

sv: tack så mycket själv!



Jag tycker ansiktsmyckena är riktigt fula om jag ska vara ärlig, ser inte alls fint ut hur de sitter.

tycker inte alls att det är snyggt, ser bara konstigt ut tycker jag

sv: tack så mycket, det värmer :)



Nä, hade det vart liksom mer som huvudsmycke som kanske hängde ned lite i pannan hade det sett mycket bättre men inte detta!



Hur går det med dig? Repar du dig?


Kom ihåg






Trackback