H&M Fashion news

Torsdagar = H&M lägger in nyheter på deras webshop! Oftast lägger dem in rätt tråkiga grejer om du frågar mig men den här klänningen tycker jag var riktigt ball, snacka om att göra hösten färglad :) Dock skulle jag abslout inte matcha den som dom gjort.. Jag skulle nog ta klänningen nån storlek för stor då jag inte tycker den ska vara så figurnära som på modellen. Jag skulle bära den till svarta plagg och accessoarer, så som skinnjacka, hatt, svarta tunnstrumpor och ett par skor i den klumpigare modellen + massa snygga armband i svart och silver!

Hur skulle ni bära den?






Kommentarer
» anna

så som du skulle bära den låter skitsnyggt så något liknande då :) haha!

» Linda

Jag hade nog inte burit den alls.. det är mitt bästa modetips ;) hahaha


Kom ihåg






Trackback