För en finare form

Jag hade tänkt tipsa om ett par strumpbyxor. Jag tycker väldigt mycket om att bära tighta klänningar och kjolar, speciellt när jag ska ut och dansa. Dock tycker jag (som många andra tjejer om deras kroppar) att rumpan ibland är lite för stor och putar lite för mycket, MEN till min lilla undsättning och för lite egoboost brukar jag köra på strumpbyxor som ska ge en finare form. Jag trodde inte riktigt på sånna här strumpbyxor förut men jag måste säga att dom verkligen fungerar, jag tycker man får en finare och fastare form. För några dagar sedan köpte jag dom här på Lindex för att mina gamla gått sönder och efter att ha provat dem kan jag starkt rekomendera dem!

"Formar och håller in mage, höfter och rumpa."




Lindex, 89.50 kr.

Här är några outfits där jag använt mig utav sådana strumpbyxor (har dem under de leopardmönstrade).





Kommentarer

dom måste ja testa ;) haha

dom måste ja testa ;) haha

ska nog införskaffa mig ett par såna. du vet ju hur mycket jag ogillade min mage när jag lånade den vita klänningen av dig på eclipse :P

vad kostar dom?

» micki

Dom där strumpbyxorna är ju bäst! Köpte dom för några dagar sen och ÄLSKAR dom!


Kom ihåg






Trackback