Ett år bak i tiden..

För exakt ett år sedan tog jag mig i kragen och vågade äntligen klippa av mig mina lockar till en betydligt kortare frisyr. Bytte hårfärg gjorde jag också. Jag är så himla glad över att jag vågade då jag velat fram och tillbaka i nästan ett år, jag menar det är ju egentligen bara hår! Nu har jag börjat spara ut det igen då jag trivdes bättre i längre men jag ångrar ändå inte en sekund att jag klippte mig :)



Har ni nån gång vågat göra en drastisk (hår)förändring?


Och förresten, lite mer snack om Idol.. Jag skiter nästan i vilka som står i finalen nu så länge Jay Smith är en av finalisterna! Han är så bra så jag vill bara gråta varje gång jag hör honom sjunga. Om jag får säga mitt är han en av de bästa som någonsin tävlat i Idol, ja SÅ BRA tycker jag (och min gamilj) att han är!



Kommentarer

haha visst e den rolig :D tack så mkt :) ball frisyr! Jag har nog inte gjort något sånt med min frisyr, vågar helt enkelt inte eftersom jag aldrig blir nöjd hos frisören, tycker helst om när frisören inte rört mitt hår på flera år, fast sen inser jag att jag måste klippa det ändå, som nu... måste gå till frisören men vill inte!

» Linn

I påskas hadd ja lite längre änn axellångt, blont hår, å sen klippt ja bort nästan allt hår i en väldigt kort frisyr, å ny i sommras klippte jag de ännu kortare i tuppkam och har färgat de chokladbrunt. När jag klippte bort håret ville jag bah ha bort de men nu saknar jag mitt långa hår iställe, men nästan alla klipper ju bort håret nån gång i livet ;p

åh kul med lite förändringar - tycker du har hittat "din frisyr" nu! Du var himla fin i den!

Linn: Jo jag har ju sett bilder på facebook, tycker du blev tuff i det!! :)

Hade långt hår, ned till halva ryggen ungefär och klippte upp till nack-kort page. Ångrar gör jag mig inte men sparar ut igen.

» Linn

Tack ;D

Jo, jag hade långt (lite mer än halva ryggen) klippte en kort Rihanna page i vintras. Lät det växa ut och klippte en nya kortare Rihanna frisyr. Långt på huvuddet och kort på sidorna. Nu är bara fråga hur jag ska klippa mej nästa gång. :P



Jag håller med dej. Det är viktigt att våga testa någon gång i livet och göra något lite galet med håret. :) du passade bra i alla tre frisyrer tycker jag :)

hade jättelångt blont hår tills jag klippte av det och färgade alltsammans mörkrödbrunt :p

Hehe, jag är en riktigt liten hårfärgskameleont! Har varit blond, mörbrun, ljusbrun, svart, mörkröd, knallröd och nu orange/brons. Brukade dessutom lägga in lösa slingor (typ fem-sex stycken) längre fram i en helt annan färg. Har bland annat haft lila och rosa. ;)


Kom ihåg






Trackback