Whitney Port och The City

De flesta av er vet nog vem Whitney Port är? Tjejen i mitten, hon är en stilikon och är med i serierna The Hills och The City. Till vänster har vi ännu en känd stilikon, Olivia Palermo och även hon är med i The City. Brukar ni titta på dom serierna? Jag gör det ibland men det är inget jag följer. Sen jag såg den här bilden första gången har jag gillat den som attan, jag tycker att den är skitsnygg och att dom är skitsnygga. Olivia och Whitney är två brudar som jag stilmässigt nästan avgudar, dom är jämt så jäkla snyggt klädda!



Jag ville mest bara dela med mig av denna snygga bilden och säga att det här är ett tidsinställt inlägg för just nu befinner jag mig i Ängelholm på återbesök efter operationen. Vissa grejer har inte riktigt gått som planerat så vi får höra vad dom säger och tycker. Vi hörs kanske ikväll igen. Kram kram!



Kommentarer
» anna

de serierna brukar jag kolla på då och då, när jag inte har något annat att göra, men inget jag direkt följer :)



hoppas det går bra i ängelholm!

hoppas att de inte är nått allvarligt och att du blir bättre!!

» ANGIE

Jag ÄLSKAR både the hills och the city, men the city är min favorit numera innehåller ju mer mode ;) Jag följer det varje söndag hehe :P


Kom ihåg






Trackback