Väldigt fula eller läckert balla?

Dom här svarta byxorna köpte jag på en loppis i lördags för 8 kr eller nåt. jag kan dock inte bestämma mig för om dom är skitfula eller helt enkelt balla? Dom är fulsnygga tror jag. Och sköna. Och fladdriga. Halsduken och vantarna köpte jag på samma loppis för 10 kr tillsammans, inte dåligt.



Boots - Bo Ohlsson
Byxor - Second hand
Tröja -
Second hand
Väska -
Second hand
Vantar -
Second hand
Halsduk -
Second hand
Jacka - Köpt i London
Hatt - Tallt Weijl

Alltså jäklar vad kallt det har varit idag, man är ju inte van kylan. Efter ett besök på Röda korset i Ängelholm och 30 minuter hos ryggkirurgen på återbesök så drog vi vidare till Lund där vi strosade runt på några affärer. Så himla kul! Det blir ju aldrig numera att jag går i butiker eftersom jag då måste åka till Malmö och jag pallar ännu inte att gå eller sitta för länge, bara efter idag känns det som ryggen ska gå av på mitten. Med mig hem fick jag i alla fall tre olika grejer som jag visar upp om nån dag!
Kram!



Kommentarer

tycker som du att dom var fulsnygga :)


Kom ihåg






Trackback