Silverbrallor!

I vanlig ordning kikade jag runt lite på tradera och fann då de silvriga byxorna här under. Utropspriset låg på 1 krona, ingen hade budat och auktionen skulle gå ut om 17 minuter. Well, 17 min senare var det jag som vann auktionen för 1 kr (plus 44 kr frakt). När man ser på dom är dom ju skitfula, MEN jag ser dom inte som dom är utan vad man kan göra med dem. Till vänster ser ni före- och efterbilder på de ormmönstrade byxorna jag köpte och sydde om, de var ju också himla fula innan jag satt fingrarna i dem. Jag har alltså tänkt sy in de silvriga och göra dem till tajta stuprörsbyxor, tror det kan bli himla ballt. Tror även jag ska se om jag finner något silverglittrigt band att sy fast över yttersömmen, bara för att göra dem lite mer speciella. Och på tal om att sy om byxor måste jag ta mig tid och sy om mina lila skinnbyxor så jag får använda dem snart.

Jag längtar tills dem kommer och jag får sätta mig vid symaskinen, då har jag äntligen ett par silverfärgade byxor. Och jag som skrev för inte allt för längesen att jag gillade dessa byxor.






Vad tror ni, hiss eller diss?



Kommentarer

tänkte väl det (: umeå har säkert bättre mer normala ställen (:

Hehe det blir vad man gör det till, lycka till bruden! ;)

» anna

ska bli kul att se hur byxorna ser ut sen :)

» Enna

Vart i skåne bor du ? :)


Kom ihåg






Trackback