Rött under 500-lappen

Tiden bara flyger iväg, imorgon är det första advent vilket betyder att julafton snart är här. Rött är julens färg, den har i och för sig många färger men de flesta förknippar nog rött med julafton. Jag har samlat ihop 6 olika röda blåsor som jag själv skulle kunna tänka mig bära under denna dag, jag skulle speciellt kunna tänka mig klänning nr 6. Dock lär jag som i vanlig ordning slänga på mig en klänning i en annan färg. Varför? Jo för att jag inte äger någon röd klänning och jag känner att min röda skogshuggarskjorta inte platsar på självaste julafton.


Skulle du kunna tänka dig bära någon av dessa på julafton?











  1. 299 kr, Bik bok
  2. 299 kr, Bik bok
  3. 379 kr, Nelly.com
  4. 349 kr, Nelly.com
  5. 399 ke, Nelly.com
  6. 499 kr, Nelly.com

Och en annan fråga.. Brukar ni klä upp er på julafton? Jag brukar försöka klä upp mig litegrann i alla fall, än om vi bara är familjen. Man passar ju på att få använda sina lite finare plagg :)



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback