Pälsigt värre, min pälssamling..

Fick en kommentar som löd så här: "Skulle vara kul att se alla dina pälsar i ett inlägg, du verkar ju ha hur många som helst, haha! :)" Jag tänkte, varför inte?! Så här har ni min pälssamling (alla är fuskpälsar). Samtliga är köpta Second hand förutom den leopardmönstrade och den bruna i kortare modell. Jag tycker att vintern är en rätt tråkig årstid klädmässigt (och på andra vis) då man jämt måste vara varmt klädd och bära lager på lager på lager när man ska ut. Det är därför gillar jag att kunna variera mina outfits med olika jackor, det blir genast mycket roligare att klä sig då! :)

Blocket.se 250 kr (inkl. frakt).


Seconds.se 300 kr (exkl. frakt).


Myrorna 75 kr.


Testplagg till webbutiken.


Tradera.se, kommer inte ihåg priset men ca 50 kr inkl. frakt tror jag.

H&M ca 400-500 kr.

Blocket.se 450 kr (inkl. frakt).

Vilken tycker ni är snyggast? Jag gillar mest de två översta!



Kommentarer
» anna

kul att du visade alla i samma inlägg :)



jag gillar 3 och 5 mest!

sv: Ja, jag skulle aldrig kunna förstå hur det känns innan jag fick barn, det är som sagt obeskrivbart.

Förlossningen, ja, den gick väl bra, för ut kom hon :)

Jag har vart hysteriskt rädd inför förlossningen, hade målat upp en bild hur det skulle vara men det kan man aldrig föreställa sig. Ska jag vara ärlig var det 100 gånger värre än vad jag någonsin trott. Jag var så rädd och jag tyckte inte att barnmorskorna varken informerade mig eller lyssna på mig. Men som sagt, ut kom hon, och det var världens lättnad, all smärta försvann och man bara var så genomlycklig att ens lilla bebis äntligen är ute så man fick träffa henne!



Jag får nog hålla med dig, de två översta jackorna är nog snyggast!

Jag älskar verkligen den sista! Haha den skulle gärna få bo i min garderob... ;)

Fast... jag skulle aldrig klara av att bära upp den :P

oj jäklar vad mycket pälsar. jag har två. + en som är lite halvt pälsig.



älskar första och andra. tredje skulle också varit en favorit om man tog bort bollarna :D



sv: där ser man :) skönt att det gick bra för dig då. jag måste våga mig på att beställa på det sättet, för det finns så mycket fynd att hämta :)

» h

den första! och den sista... HELT UNDERBAR!

h: Tack så mycket =)


Kom ihåg






Trackback