Min torsdagsoutfit

Jag gillar verkligen mina grå skinnbyxor, eller jag älskar dom. Dom är snygga och dom sitter bra. Idag invigde jag mina nya skor från Din sko, dock bara under ca 5 minuter då vi tog bilderna nedan men det räckte för att nerverna i benet skulle börja göra ont igen (ni som läser min blogg vet vad jag har för problem med nerverna i vänstra benet). Med andra ord kommer jag inte kunna bära minsta lilla klack på ett bra tag till, men vad gör det då jag har mina svarta älskade boots. Okej, lite tråkigt är det allt. Min nya fluffiga jacka fick också åka på idag, 9 kr från Tradera, inte helt fel då det är en ny kärlek.




Skor - Din sko
Skinnbyxor - H&M
Skjorta - Second hand
Jacka - Second hand
Skinnvantar - Second hand
Hatt - Tally Weijl (i Schweiz)



Kommentarer

jag förstår hur du menar :) jag personligen bär inte fuskpäls heller för att jag tycker inte det är snyggt alls och det är inte min stil. jag känner att skulle jag vilja symbolisera djurpäls så spelar det ingen roll om den är äkta eller ej. det ser äkta ut lixom.



men självklart är fusk bättre än äkta! man gör som man vill där. jag tycker det är fult så därför bär jag inte fusk heller.

» anna

riktigt snyggt :)



förresten så minns jag att du gjorde typ en second hand guide för ett tag sedan och nu hittar jag den inte :/ skulle du kunna vara snäll och länka den?

sv: haha jag skulle också vart avundsjuk om det inte var jag själv som skulle åka :P



skitfin outfit! första bilden är outstanding!



här är second hand guiden som anna fråga om hehe: http://dayswithjen.blogg.se/2010/january/mina-second-hand-och-reatips-till-er.html#comment



kram kram kram! =)


Kom ihåg






Trackback