Lite inspirations pics.

Samlade ihop några bilder som jag sparat på sista tiden. Kan ni se något som alla har gemensamt..? Om inte så är det leopardmönster. Jag tycker att skorna på bilden högst upp till vänster är sååå snygga! Jag skulle mer än gärna äga ett par exakt likadana, eller vad säger ni? Såg en leopardmönstrad långklänning på tradera som liknar tjejens till höger, ångrar nästan nu att jag inte budade hem den, den hade blitt min för ca 100 kr (inkl. frakt) om jag inte minns fel. Sen koftan nere till höger påminner lite smått den som jag har, kanske borde använda den snart, det var ett bra tag sen nu!



Man skulle ju kunna tro att jag borde lessna på leopardmönster snart men icket, om möjligt gillar jag det bara mer och mer!



Kommentarer

håller med om att skorna där uppe var SNYGGA!

sv. jaa dom är så fina å du är så duktig!! :)


Kom ihåg






Trackback