Läsarstilen #28

Idag är det 19-åriga Kajsa som får visa läsarstilen här på bloggen. Kika in på hennes blogg genom att klicka här.



Hatt - Kommer inte ihåg
Kavaj - H&M
Tröja - Gina tricot
Skinnbyxa - H&M
Skor - Scorett
Väska - Mammas gamla


Kajsa säger; "Jag tror inte jag inspirerades av någon speciell till den här outfiten, utan jag tänkte mest vad som skulle bli snyggt ihop, och så blev det att se ut såhär. :D"


Det här kändes ju verkligen som en Jennilie-outfit.. Hatt, leopardmönsrat och skinnbrallor, röda detaljer och ringar. Så ni kanske kan ana att jag tycker det här är suuuuper snyggt! Alla dessa plagg, mönster och färger passar så bra tillsammans, nästan så man skulle kunna tro att dem skapades för att bäras så här. Jag gillar att hon tänkt igenom det hon har på sig också, att hon t.ex matchar de guldiga nitarna på skorna med guldiga örhängen och ringar. Himla snyggt!



Vill du också synas med din outfit på min blogg? Läs hur du gör HÄR!




Kommentarer
» LISOU

Ingen orsak! :)

grymma skor!

dom skorna har jag med! vet dock aldrig vad ja ska ha till dom så använder dom aldrig!


Kom ihåg






Trackback