Läsarstilen #24

Idag visar 17-åriga Sara upp sin outfit, ni kan spana in hennes blogg här: http://barasaraolsson.blogg.se


Shorts - Gina tricot
Blus - H&M
Skor - Scorett
Väskan är mammas gamla
Lacosteskärpet är mormors gamla.



Den här outfiten får en att längta tillbaka till sommaren, eller hur?! Så simpel och romantisk men även med en känsla av attityd. Jag gillar att hon bryter av det gulliga och fina med svart som tar det hela steget längre. Jag skulle inte säga nej till hennes shorts, så himla fina nu på hösten med strumpbyxor under. Det är så praktiskt med såna shorts, man kan bära dem året runt! :) Jag som är en hattmänniska hade även burit en svart hatt till den här outfiten men alla är ju inte som mig (som tur är, gud vad tråkigt det hade varit) och jag tycker ändå att hon bar upp allt väldigt snyggt utan hatt. Plus plus!



Vill du också synas med din outfit på min blogg? Läs hur du gör HÄR!




Kommentarer
» Kajsa

sv: Tack!!:D

» anna

snyggt!

Vilken awesome blogg! Sparas!


Kom ihåg






Trackback