Ett efterlängtat paket..

Igår kom äntligen min fuskpäls jag köpt second hand på nätet. Den blev min för 300 kr plus frakt vilket jag anser är ett fynd då exakt likadana jackor säls på tradera för ca 900 kr plus frakt. Tralalala.. Tog några outfitbilder men tyvärr var det så mörkt ute så alla blev asfula så jag väljer att inte visa dem förutom den nedan, ska försöka ta nya bilder imorgon istället innan det mörknat ute.



Nu ska jag vänta på att Masterchef Australia börjar (kl 18.00 på tv8).
Tjing.



Kommentarer
» anna

skulle vara kul att se alla dina pälsar i ett inlägg, du verkar ju ha hur många som helst, haha1 :)

åh så fin! tycker nog den är finast av alla i din samling =)

» Bunny

Svar: Åh, är det finare på riktigt! Gud jag dör! Ge mig dem nu! Vågar inte beställa jeans över nätet, så himla svårt med storlekar!

» Anna

Skitsnygg päls!!



Svar: Ja, jag håller med, de är faktiskt snyggare än på hemsidan, speciellt från långt håll! Åh vad kul, det ska jag kika in! :)


Kom ihåg






Trackback