En ny jacka till samlingen

Ni har nog märkt att min skinnjacka är den jag använder flitigast av alla mina jackor, mycket för att den är svart och matchar allt men även för att jag tycker den är snygg. Dock kan det bli rätt kyligt att bära skinnjacka under de kallare vinterdagarna så då fann jag den här på tradera, en svart skönhet som kan kompensera skinnjackan. För 54 kr blev den min och då är frakten inräknad, inte dåligt eller hur?!  Min "bloggidol" Dollyblond har en liknande och då jag såg den första gången blev jag lite smått kär i den så jag är glad att jag fann en som var någorlunda lik, här kan ni se hennes jacka och här har hon den på sig.






Hoppas den hinner komma på fredag, annars får jag vänta till början på nästa vecka.



Kommentarer
» Kulan

Anmäl dig gärna till Månadens Bästa Blogg hos mig =)



Vinnaren kommer bli länkad på en av de tolv största bloggarna i Sverige och få en fin present på köpet, värde över 1200kr!


Kom ihåg






Trackback