En liten kom-ihåg-lista till mig själv

Jag har en del nya grejer att visa er, vissa är köpta för flera veckor sedan. För att inte glömma bort att fota och visa dessa grejer för er skriver jag nu en liten kom ihåg lista som jag kan bocka av eftersom. Och allt är såklart second hand shoppat.

  • Grå/vit (fusk)pälskrage
  • Lila sjal
  • Mörklila skinnbyxor
  • Grön långkjol
  • Mörkgrå kängor med klack
  • Svarta kängor med låg klack
  • Blå kilklackar med knytning i sidan
  • Ljusrosa klackskor
  • Vit (fusk)pälsjacka
  • Leopardhatt a la 20-tal

Jag tror det var allt, får rota igenom alla påsar som står uppe på rummet och se om jag finner fler ouppvisade grejer. Jag har nämligen ingen koll på var mina kläder är nu för tiden. Jag har ju mitt rum på ovanvåningen men sen min ryggoperationen den 22 sep har jag sovit på nedervåningen i min mammas och styvpappas säng för att jag fortfarande tycker det är lite jobbigt att gå i trappor. I och med det så sover jag i halva deras dubbelsäng och andra halvan används som garderob, eller klädhög kanske jag ska säga. Allt ligger bara huller om buller och breder ut sig över precis halva sängen och är säkert en halvmeter hög. Det är med andra ord väldigt svårt att hitta grejer då vissa av dem ligger underst helt undangömnda.

Och förresten, jag kanske ska fråga det först.. Tycker ni ens det är kul att se det jag shoppar? Eller tycker ni att det är onödiga inlägg? Säg vad du tycker!



Kommentarer
» micki

Det är kul kul kuuuul! Fortsätt med det!

tycker det är jättekul! blir lite avis emellanåt, men du ska helt klart fortsätta med dom inläggen :D

» anna

jag tycker det är jättekul att se vad du köpt :)

» skeif

Röstar på visning av skinnbyxorna.

Skeif: Ja jag ska se till att visa dom! Dock är dom jättefula nu så jag tror jag vill sy om dem innan jag visar dom så det kan ta ett tag innan jag orkar sätta mig vid symaskinen, men det kommer, lovar! :)


Kom ihåg






Trackback