Black'n White

Vet ni vad..? Imorse när jag rotade efter leopardtighsten (dom jag bar idag) bland alla mina strumpbyxor så fann jag inte bara dem utan ett par Chanel-inspirerade strumpbyxor som jag helt hade glömt bort att jag hade. Oanvända är dem också! Jag köpte dem på Lindex för några månader sen på rea för 30 kr och snygga är dem ju, så det är dags för invigning snart känner jag :) Frågan är bara vad man ska bära dem till.. Har ni några förslag?


Så här ser dem ut på ett ungefär, det vita är bara lite mer naturfärgat. Sen kan man ju bära dem på flera olika sätt, antingen har man det vita fram eller det svarta, eller så kan man köra som tjejen i mitten gör men hälften hälften.





Nu ska jag försöka sova men det går inte så bra för jag har så ont i ryggen så när jag lägger mig blir det bara värre för då tänker jag bara på det, när jag sitter vid datorn tänker jag på annat och glömmer smärtan lite. Önska mig lycka till..

God natt!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback