What's happening?


Jag vet inte riktigt vad det är som händer.. Jag har bara inte samma blogglust längre, eller jag har snarare inget kuligt att blogga om :P Så ni får helt enkelt leva med att det ploppar in ett inlägg lite då och då, det kommer ju fortfarande vara dagligen men kanske inte lika många inlägg om dan som förr men det har ni ju redan märkt, hehe.

Hade tänkt skriva att "men då jag är i Ume ska jag blogga på som bara den om allt jag har för mig" men kom sedan på att det beror på hur mycket tillgång till dator och internet jag kommer ha, har nämligen bestämt mig för att lämna datorn hemma, orkar inte dra med den. Och i julas då jag hade med mig den och skulle använda en familjs trådlösa internet tog MIN dator över deras router, ja den tog över den så de var tvunga att ta dit en datorsnubbe för att fixa det, hehe.

Later, HUGS!




Kommentarer

Känner precis som du, har ingen stor list att blogga just för att det händer liksom inget nu. 3 inlägg per dag om hur jag bytte liggställning i soffan. Inte så intressant!

Hoppas att det kommer att gå super för er så ni kommer att utveckla, kläderna är skitnygga, hade de funnits i större storlekar hade jag handlat en massa må jag säga!

Ja, men i och med allt som kommer ut runt eclipse, bilder osv blir aldrig min blogg tom ialla fall. tykcer man det är så tråkigt, that be it.



Händer det något roligt i veckan som kommer?


Kom ihåg






Trackback