Vilken härlig dag, lalalala..

Alltså vilken toppen dag det här har varit, det var längesen jag njöt så här mycket som jag har gjort under dagen. Egentligen skulle det regna här idag men man kan ju undra var vädergubbarna fick det ifrån eftersom vi har haft strålande sol och stekhett!

För förmiddagen gick jag ut på gården för att sola.


Jag låg och solade några timmar tills jag blev lite väl rastlös så jag hoppade i lite sommarkläder och gick ut. Gick mest bara omkring och njöt av solen/värmen i nån/några timmar. Spelade även in en videoblogg som kommer upp snart.

Hur kan man inte vara på toppenhumör en sån här dag?! :D

Vid halv sex-tiden for jag, mamma och bröderna ner till havet för att äta middag på några klippor, sedan blev vi kvar där till just efter sju då det började åska lite.

Haha, ja man kan ju undra vad jag tänkte med då jag valde de här skorna.. Nä men jag hade bara dom då vi skulle ta outfitbilderna och ett litet tag efter då jag sedan dumpade dem för att springa omkring barfota.

Sedan tog mamma en massa bilder på mig och bröderna som jag störtälskar (både bröderna och bilderna).

Mamma ville och titta fram som jag, Liam och Kevin gjorde på en bild.

Som sagt, hur kan man inte vara glad en dag som denna :)

Älskade mamma <3

Så där har min dag sett ut, bästa dagen på länge. Jag mår så jävla bra just nu alltså!! :D

Vad har ni gjort idag?



Kommentarer

Åh härliga bilder! Det syns verkligen att du har en bra dag idag :) Du strålar! Vilken midja du har kvinna! Supertunn! ge mig haha


Kom ihåg






Trackback