Världens lyckligaste


För exakt ett år sen var jag nog världens lyckligaste människa på denna jord! Jag hade ganska precis fått veta att jag vunnit Klick's populära Twilight-tävling. Gosh, ett år sen, jag minns det som om det vore igår! Vilken dag det var, och vilken känsla, det är nog ingen utav er som förstår hur det kändes då det gick in i min skalle att jag hade vunnit, förstapriset. Nästan så att man skulle vilja ha det filmat då han ringde och berätta det, mina glädjeskutt, tårar och jubel, haha! Här kan ni läsa inlägget jag skrev den dagen och då jag fått veta det.



Kommentarer

sv. haha ja nu när du säger de, inget ja tänkt på förut :P men ja vill ha läängre!

Shit vad coolt, så det var du som vann. Så är du med i filmen? eller? :D Shit vad jag är avundsjuk! :D

åhhhhh dör lite :D.


Kom ihåg






Trackback