Tay & Kris

Morsning.
Sovit gott? Jag har sovit toppen och det var så skönt att slippa gå upp vid 5 imorse, haha. Sov hos min morbror och hans familj i natt men sen under dagen blir det till att rulla in till stan igen, för i eftermiddag ska jag och Hanna se den nya Sex and the city filmen åsså ska jag sova hos Sara :D

Förresten!! Såg ju för nå dar sen att Taylor Lautner och Kristen Stewart ska komma till Stockholm den 21 juni på en presskonferans! Så kul att få dem till Sverige! Men en fråga bara, var är Rob då mån tro? Jaja. Man kan ju hoppas att dom anordnar något för fansen då också eller i alla fulla fall att man får se en glimt utav dem, speciellt då jag förhoppningsvis kommer befinna mig i Stockholm då. Nu har jag ju iofs redan sett Kristen men inte Tay ;)

Nu ska jag ta mig lite frulle.
Kramar

Update:
Läste precis på twilightsweden att det kommer hållas ett event för oss twilightnördar då dem kommer till Sthlm. Kul. Du kan läsa mer om det HÄR.



Kommentarer

Eventet låter superkul men kommer inte ha någon möjlighet att gå då biljetter kommer inte jag kunna fixa!

Nej, panik skulle du inte fått! Jag är 24, nästan 25, det är halvvägs till 50 vilket är halvvägs till 100, om det är någon som ska få panik är det jag! haha

Kul med bio, har hört att filmen är bra av dottern.

Ha en bra helg.

/Sussi

» Molly

åh, hoppas satc är bra :D Det är grymt roligt att dom kommer till Sthlm.. Nu är frågan hur stort tryck det kommer vara på biljetterna.. haha.

Jag har sett Sex and the City, skitbra film! :D



Asså herregud, vad jag vill till stockholm och se dom!! jag vill jag vil jag vill!! :D Eller iallafall Kristen ;D är inget big fan of Taylor :P

Jag har sett Sex and the City, skitbra film! :D



Asså herregud, vad jag vill till stockholm och se dom!! jag vill jag vil jag vill!! :D Eller iallafall Kristen ;D är inget big fan of Taylor :P

» ANGIE

jag ska också vara i stockholm den 21 då dem kommer men ska tyvärr åka hem den dagen vid 7 på kvällen så vet inte om jag hinner se något av dem tyvärr :'( angående rob läste jag att han höll på med en inspelning för en annan film och att det var därför han inte kunde följa med.



sv; Ja visst är dem!

så lite så! hoppas du hade en fin dag! :)

Rob kommer inte vara med då han spelar in en ny film.

Linnea- ja jag hörde ju det..


Kom ihåg






Trackback