SATC + outfit

Jag kör som på den här sköna och slappa stilen just nu känner jag :P

Nya byxor och linne från H&M, skor Secnd hand, halsband Lindex.

Kom ganska nyss hem till Sara efter att ha sett Sex and the city 2 med Hanna på bio. Hade ändå inte så höga förväntningar på den då jag har sett att en hel del tyckte den var dåli,g men jag gillade den! Mycket. Och man kan ju inte göra annat än att älska Samantha, vilken underbar och humoristiskt människa alltså. Tycker den här filmen hade mycket mer humor än den första filmen som ändå var rätt deppig om du frågar mig. Nä, jag tycker ni ska se den, SATH är ju ändå SATH ;)



Kommentarer

Kul att du gillade den!



Är ju avundsjuk på dig till max nu kan jag ju säga, vill också dit!

» Molly

svar: vad roligt att den var bra, ska se den på söndag :D jaaa, vore riktigt roligt :D tänk att ha egna, bra bilder!

» ANGIE

ja det gör jag med!! annars lever man väl vidare ändå!

Snyggt där! Haha, jag kom på efteråt att det kanske lät som att jag trodde att du var mycket äldre, men jag tyckte bara att du är så ung! Om du förstår... :-)

Sv: Jag skulle göra nästan vad som helest för att se dom, men jag bor i Sundsvall, och mina föräldrar vägrar åka med mej ner.. men jag ska fortsätta tjata! ;)


Kom ihåg






Trackback