Satan i gatan..


Okej jag ska försöka att inte klaga så där alldeles för mycket men lite har jag allt tänkt klaga! Den här bilden togs den 3 maj 2009, alltså ganska precis ett år sedan (exakt ett år imorgon). Jag och Hanna låg ute på mitt tak och solade i BIKINI och jag minns den här dagen för den var fruktansvärt varm! Vi låg och solade i princip hela dagen, lyssnade på Drängarna och hade vattenflaskor där för att svalka oss.

Ett år sedan, ja då bodde jag ju uppe i Umeå.. Nu bor jag i Skåne och visst, vi har himla fint väder här och man kan sola men inte i bikini, utan man sitter fullt påklädd så det är endast ansiktet som får sig solsken. Hur kom det här sig..?? Nu vet jag ju iofs också att det är ganska kallt i hela Sverige men nu får det ta och ge sig, jag vill ha värme nu! :)

Så där, nu har jag klagat färdigt för idag.



Kommentarer
» Molly

jag håller verkligen verkligen med!!! Vill ha RIKTIG värme nu! Jag vill svettas! haha.



en fråga, hur(?!) fick du bort stearinet ur håret?


Kom ihåg






Trackback