Outfit måndag!


Skor Second hand, Jeansleggings H&M, hood Bo-Ohlsson, jacka köpt i London.

Som det kan gå! Ganska nyss då vi var och handlade på Coop stod två försäljare där inne. En av dom, en kille, frågade mig vad jag hade för telefonoperatör och jag svarade att jag har Halebop och är väldigt nöjd med det. Jag snodde mig om och skulle precis gå in i butiken då han frågade något annat så jag snodde mig om igen mot honom och svarade på frågan då han sedan sa "Var kommer du ifrån?" Jag svarade att jag var från Ume och då visade det sig att han också var därifrån och även att vi gått på samma gymnasieskola (han var ett år äldre än mig). Lite kul tycker jag, att vi båda kom från Ume och gick på samma skola (samtidigt under två år dessutom) åsså träffas vi lixom på Coop nere i Simrishamn, haha.



Kommentarer
» ANGIE

Så lite så! ^^

jag mår fint!:D fin outfit idag:)

haha vilket sammanträffande, kul när sånt händer :D

sv; ja det är svårt! men tycker stefan är lite deppig nu..


Kom ihåg






Trackback