Lite allt möjligt..

Har ganska precis duschat och herre gud, det behövdes verkligen. Har som inte haft någon ork och energi de sista dagarna, ja ni vet ju redan om ryggen så jag har bara legat till sängs. Skönt var det då, jag känner mig på fullaste allvar som en ny människa!

 

Och nu är det ju nästan bara en vecka kvar tills jag flyger upp till Ume (24 maj), och nästan bara en vecka tills jag fyller 20 (25 maj). Nice säger jag.

 

Och tror ni jag hunnit betat av lite Lost avsnitt under de här dagarna?? Haha jodu, nästan pinsamt många så jag tänker inte ens ta upp det. Och snart måste man ju börja läsa Eclipse om man vill ha den utläst innan Eclipsepremiären (vilket man självklart vill). Jag ser det som ett måste att ha läst boken igen innan premiären så man har ett färsk minne av vad som händer i den. Ja om jag nu kan se den i juni men jag hoppas på det (kan krocka med min ryggoperation för er som inte vet det).

 

Nu babblar jag bara på om massa onödiga saker så jag ska sluta nu. Ville mest bara säga hej och att jag blir så glad då jag ser att ni inte överger mig än om min uppdatering är lite gles just nu :)

 

Många kramar till er!




Kommentarer

Jobbigt att ha ont i ryggen :/ det är bara bra med mig!

Skulle skriva ett svar igår men råkade skriva in de tpå min egen blogg. Smart! haha Här är det ialla fall:



Du vill ha dramatik, det kommer du säkerligen få nu när Catherine är tillbaka. Tror också i ett, två avsnitt att hon kommer låtsas vara Elene och skapa intriger. Kommer bli mycket, mycket spännande!



Behåll du din lapp där, man vet ju aldrig! nej, ska inte skrämma upp dig men det spelar ingen roll om någon tycker det är dumt eller så, så länge man själv mår bra av det. Har mina småknäppa favosiner för mig!



Har du någon du har slagit ihop dig med, i mån om att inte se några klipp från Eclipse det vill säga?



Sov sött!

Usch, jobbigt med värk.. :( Krya på dig!!



Gillar verkligen din spetstop, ursnygg!!

glömde "O"-et på .com på min bloggadress på förra kommentaren.. hehe. Men nu ska det vara rätt!! :D

Jag håller på för fullt och läser Eclipse!



Då får vi tagga varandra, att inte tjuvkika. Jag är sjukt sugen, kliar i fingrarna. Har sett stillbilder från youtubespelare och så när man kikat runt i bloggar och när man ser bild på edward och jacob bråka, kliar det ännu mer om det kan vara möjligt!


Kom ihåg






Trackback