Gaaaaalen!

Å vad sur jag blir.. Som jag skrev i morse har min mobil vart på lagning och jag skulle hämta ut den.. Well, låt oss bara säga att jag ska skicka iväg den på lagning imorgon igen! Usch vad irriterande. Jag vann ju en mobil i höstas och den funkade bra i si så där 2 månader tills den började krångla så i dec 09 skickade jag iväg den på lagning men då jag fick tillbaka den var den precis som innan, alltså inte lagad. Sen har jag bara skjutit upp att skicka iväg den igen tills förra veckan då jag tog tummen ur röven och skickade iväg den, fick tillbaka den idag och ja, precis som, inte lagad..

Just det, det som inte funkar är att svara då någon ringer så det är ju inget litet fel bara.. Telefonen är ju touch så då det ringer ska skärmen lysas upp för att man ska kunna trycka på svara, men oftast lyses den bara upp i ca 1 sekund vid första signalen sen slocknar den. Jag hör alltså att det ringer men det går inte att svara, asirriterande.

Har dock fått höra att om man skickar in en tfn för samma problem så får man en ny tredje gången så jag hoppas de!

Nu ska jag sluta surra och sova istället :)
God natt
KRAM!



Kommentarer
» lie

vad var det för mobil du vann? Inte en samsung? Har nämligen hänt liknande grejer på min mammas mobil.

vad ska du hitta på för kul idag då? :)


Kom ihåg






Trackback