Founder's day

Wow vilket avsnitt!! Pratar självklart om The Vampire Diaries och såg precis säsongsavslutningen, och hur tusan ska man nu klara sig utan serien enda till i september..?!!

Stor spoiler för er som inte sett det här avsnittet!
Gud vad mycket som hände, var ska jag börja.. Jag blev så himla glad då Damon och Elena äääntligen kysstes men sen visar det sig att det är ju Katherine, och bara det, Katherine is back in town!!! Känns som hon kommer bringa rätt mycket drama till nästa säsong, hehe. Fast stackars Damon som faktiskt trodde det var Elena, hmm..

Äntligen är Uncle John borta, usch, han gillade vi inte! Men Anna, varför var hon tvungen att dö??? Jag gillade henne skarpt! Och Jeremy, kommer han bli vampyr nu mån tro? Eller så hinner han inte dö och förblir människa..

Sen har vi ju Bonnie, tycker bara mindre och mindre om henne, okej att hon räddade dom ikväll men ändå, hon är en evil witch, höhöhööö.

Nä men vilket dunderbra avsnitt det bjöds på! Vad tycker ni andra som sett det??



Kommentarer
» lie

precis det du skrivit tänker jag med på :O GALET! jag är helt....vafan, nu måste man vänta i flera månader på nästa! JAG VILL VETA! Elena och damon ska bli tillsammans ;) hoppas jag!

och Taylor!!! vad händer med han? SÅ BRA AVSNITT!

» H

Vaa?! måste man vänta till september nu tills säsong 2 kmr eller? :(

Louise- Ja, himla bra avsnitt!! Fortsätt inte läsa den här kommentaren om du vill bli spoilad om Taylor...



Han är varulv har jag hört, även hans pappa, det var därför dom med hörde det där ljudet ;P

H- Yes, jag tror det var september, är ganska säker på det.. Tyvärr.

OMG längtar så tills nästa sesong, vfr ska man behöva vänta så himla långt :( grymt avsnitt va det ialla fall :D

ja det har jag också hört! och så har det vart små hintrar tycker jag! läägtar så till nästa säsong! :D

Nu har jag sett hela säsongen, damn! Vilket avslut råkade se Catherines namn snabbt i i ditt inlägg så jag antog att hon skulle vara tillbaka! Blev du glad att han kysste "elena"? nej nej hon ska ju vara med stefan! det där om att taylor skulle vara vaulv låter logiskt, kände på mig att han måste vara något speciellt och när man fick se hans ögon..ja. Håller helt med om uncle john. usch för honom! glad att han är borta!

Louise- Ja men eller hur. Ska bli grymt spännande att se vad säsong 2 har att bjuda på för smaskigheter :D


Kom ihåg






Trackback