Allt för min syster


Bildkälla.

Jag har gråtit konstant i ca en timme nu och ja, jag är fullt seriös. Mina ögon svider som bara den och är knallröda, mitt huvud värker, jag kan inte andas genom näsan och handuken här bredvid mig är näst intill genomblöt.. Jag minns inte sist jag grät så här mycket.

Jag läste på Saras blogg att hon skulle se filmen my sister's keeper, jag har läst och hört en del om den filmen så jag bestämde mig också för att se den. Jag säger bara det, om du är lika känslig för känsliga filmer som jag se den inte. Jag tycker den var bra och den var fin på sitt sätt men absolut ingen feel good film utan en riktig feel sad/bad film! Som sagt, den var himla bra, det tycker jag men sorlig som attan.

Jag kan tänka mig att mina ögon kommer va svällde åt morgon, hehe. Och just de, du kan se filmen gratis på den här sidan.
God natt.

Förresten, här är trailern för filmen.



Kommentarer

jag håller med, minns inte heller sist jag grät såhär mycket! den var hemsk på många sätt, även om man ser från annas perspektiv. Riktigt bra film!!

åh, den här filmen är så fin!

» Molly

åååååh, jag grät lika mycket! den är så hemsk. Man gråter verkligen genom hela filmen, och inte bara lite tårar utan seriöst nästan så att man hulkar! Min första tår kom när familjen sitter vid köksbordet och dom pratar om att brorsan ska åka iväg på "kollo". När han bara "okey" och börjar gråta. Sen är det kört! haha

har blivit rekommenderad den filmen!

och varnad för alla tårar. får se den

någon gång när man är själv helt enkelt!!!

Samma sak hände mig. Jag grät okontrollerat när jag såg den första gången. Så sjukt sorgligt! När eftertexterna kom, grät jag i ca halvtimme till.

Jag fick boken i present. Är boken lipig vill jag inte tänka på hur jag kommer att lipa när jag läaser boken!

» Diana

Åh ja den e nog en av de sorgligaste som finns! När jag o mina kompisar såg den så låg vi o hulkade av gråt! Den e liksom inte en sån film man fäller en liten tår av utan verkligen floder!Men den e jättefin!


Kom ihåg






Trackback