20 sanningar om mig

Jag blev utmanad av Martina att göra denna listan och här kommer den, väldigt många och intressanta grejer om mig ;)

  1. Jag är inte alls mycket för att smsa, jag gör det men tycker det är mycket smartare, enklare och smidigare att ringa istället.
  2. Jag har aldrig övningskört.
  3. Jag är extremt nyfiken och har alltid varit det. Mamma har berättat att även då jag var liten brukade jag ofta vilja sitta med de vuxna och höra dem prata bara för att jag inte skulle "missa något".
  4. Mina bröder tycker jag är mycket strängare än mamma, speciellt den yngsta. Jag håller med, haha.
  5. Jag kollar nästan varje kväll innan jag lägger mig att det inte ligger någon oinbjuden gäst under min säng.
  6. Då jag skriver på msn måste jag göra smileys rätt ofta, tycker annars man verkar så sur.
  7. Jag har inte kikat på de nya Eclipse klippen som kommit ut och ska försöka att inte göra det heller. Inför New Moon tyckte jag att jag hade sett alldeles för mycket, vill inte göra samma misstag inför Eclipse.
  8. Jag har en inbyggd webcam i min dator men efter att jag såg Millenium-filmerna fick jag för mig att någon hackat sig in på min dator/cam och sitter och tittar på mig, så jag har satt för webcamen med en pappersbit. Haha.
  9. När jag gick i sexan bröt jag mitt högra ben (vid fotleden) och gick med gips i 6 veckor, som tur var fick jag ta av gipset dagen före jag gick ut sexan.
  10. Jag hyser STARKA agg mot kungafamiljen!!!
  11. Jag är en riktigt datanörd.
  12. Under gymnasietiden (speciellt andra och tredje året) syntes och hördes jag och mina närmsta rätt mycket i skolkorridorerna (det var framförallt jag och Hanna). Vi var inte direkt tystlåtna och diskreta av oss :D
  13. De absolut godaste snacksen som finns om du frågar mig är Estrellas Indian popcorn med cheddarsmak, MUMS!
  14. När jag var mindre kunde jag knappt äta chips, spydde alltid upp det på natten då (alltså ofrivilligt, jag var allergisk eller något).
  15. Jag älskar att baka, speciellt grejer man kan göra snygga så som cupcakes, tårtor osv.
  16. Jag skulle gärna vara lite mindre kring ändan och höfterna, dock är det rätt svårt nu då jag inte kan träna eller motionera (pga ryggen) och jag har inte direkt tänkt sluta äta.
  17. Jag pratar väldigt ofta med mig själv och har nog gjort det under många år, haha.
  18. Elvis är helt klart min favoritartist! jag älskar hans låtar, hans röst och hans moves. Synd bara att han är en döing.
  19. Jag har Nalle Puh rullgardiner i mitt rum.
  20. Nu vill jag ha axellångt hår, kan det inte bara växa ut på si så där en vecka tack?!
Jag utmanar alla er som känner er manade till det. Skicka gärna en kommentar till mig då ni gjort den! :)



Kommentarer

i did it!;)

Jag har inte heller sett något från Eclipse! Vi är starka! Precis som dig såg jag för mycket inför New Moon, allt som fanns att se förutom the breakup scene. Så nu är det andra bullar. Fast det kliar lite i fingrarna...



Jag var sarkastisk haha tycker de ser urlöjliga ut jag med haha!



Ja, fy vad megavideo är irriterande. Ska fortsätta kolla senare idag, har 3 avsnitt kvar om jag inte minns helt fel! Spännande, det sista jag såg var att Stefan blev nedslängd i källaren. Ska kolla in länken du skrev snart!



Skönt att ryggen är bättre!



Gillar the fact att du har en papperslap över webcamen. Eller gillar och gillar, nu vet jag iala fall att det finns någotn som är lite lik mig, jag får för mig att det är någon som tittar på mig, överallt! Har till och med persiennerna vinklade på ett speciellt sätt om kvällen så ingen ska kunna kika in haha

Svar: Nej jag håller med.det kan inte vara lagligt att ara så snygg,haha.

hur mår du idag? :)

haha, jag håller med om vissa.

* Jag har inte heller kollat på Eclipse klipp, gjorde samma misstak som du inför New Moon.

* Jag ringer häldre än jag smsar.

* Jag kollar också varje kväll om jag har nått under sängen. ( kan bero på att jag kollar på skräckfilm typ varje kväll )

* Jag tycker att Elvis är sjukt cool.



Jag håller med om några till ;)

» Mimmi

varför starka agg mot kungafamiljen? vore roligt att höra din åsikt=) (är ingen rojalist själv så)

Mimmi- Kan ta upp det lite snabbt i ett inlägg imorgon, om jag kommer ihåg. Om jag nu skulle glömma bort det får du gärna påminna mig!! :)


Kom ihåg






Trackback