Videoblogg!

Hej hopp. Här kommer videobloggen som jag nästan utlovade er. Den är väl inte så överdrivet intressant utan jag sitter mest och babblar lite som som en gång förut kom även en liten bit sång med, suck. Nästa gång ska jag inte prata om musik alls för det är då sjungandet bara kommer utan att jag riktigt hinner tänka på det. Hade först tänkt klippa bort det eller göra en ny men jag orkade helt enkelt inte.

Vill ni vara snälla och ge mig en liten röst här, skulle bli så himla glad, det går snabbt och är enkelt!

UPDATE: Ni får ursäkta mig men jag tog bort videobloggen, insåg att den inte alls var så bra, därimot LOVAR jag er att bjuda på en ny, kanske redan imorgon, ni ser ju. Förlåt :)



Kommentarer

sv; Jaaa. han är grymt duktig!! :D tänk om man var så begåvad :D haha

svar: okej, ja så kan det bli :)

mm absolut :D

» JULIA

Nej vad tråkigt att du missar Eclipse-premiären! Men som du säger så går ryggen före, och så ska det vara! Du kommer hinna se Eclipse senare :)

RÖÖÖSTA PÅ MIN BIKINI OCH HA CHANSEN ATT VINNA ETT PRESSENTKORT PÅ

JC PÅ 800kr


Kom ihåg






Trackback