Vår, vår, underbara vår.

Ni kanske minns att vi hade lite problem med en katt som hette Mimmi förut, eller problem och problem.. Hon bodde i det här huset innan vi flyttade hit och ville helt enkelt inte flytta så hon var här precis varenda dag och ägarna fick hämta henne dagligen. Som tur är (det blev lite jobbigt eftersom vi alla är så kattkära men inte kunde ta in henne pga allergier) har hon slutat komma hit. Igår fick vi dock besök av deras andra katt som stannat över natten och hon är så himla fin hon med och kelsjuk som bara den.

Jag är så himla glad just nu, det är världens finaste dag ute, solen skiner, klarblå himmel och se vad det blommar!!!!!! Jag menar det är ju bara mars?!

Ännu mera blommor, ni ser bakom staketet och mer i bakgrunden.

Vi hämtade lilleman från skolan lite tidigare och där fanns ett ställe där det var super vamt och skönt, var tvungen att ta av mig jackan tillslut för att det blev för vamt.

Liam går på en lite speciell skola så dom har väldigt mycket praktiskt och jag blev helt chockad idag då jag såg vad dom hade gjort på skolan, jag menar han är ju bara 8 år, dom hade virkat och tovat! Liam har gjort den grå katten/musen (han säger att det är en katt men jag tycker mer det ser ut som en mus) och hans kompis har gjort en orm. Seriöst, ser ni hur fina de är? Och de har gjort dem själva.

En annan av Liams kompisar hade tovat en fågel, ett fågelbo och några ägg.

Då vi hämtade honom på skolan var flera barn ut i T-SHIRT och spelade fotboll, det är vår!

Fina mamma :)

Liam hade en kompis med sig hem så jag, mamma, Liam och hans vän for in till "stan" och fikade.

Så har lite av min dag sett ut, härligt! :)



Kommentarer
» Linn

Oj va härligt he syntes me vår!!!!!!!!

Här äre lååååååååång tid innan snön försvin, he ha int änns börja änn XD

Linn- Ja det är fantastiskt om du frågar mig! :D Jo jag kan tänka mig att ni har ganska mycket vinter än..

haha söta virkade djur! håller med, ser faktiskt ut som en mus :)


Kom ihåg






Trackback