Vem skulle du vilja byta till?

Nu en liten fråga till er. OM ni var tvungen att byta utseende, klädstil, kropp och hela köret med en utav dessa Twibrudar (ni behåller er egna personlighet), vem skulle ni välja? Motivera gärna lite.

Dakota Fanning; Pic 1 Källa, pic 2 Källa, pic 3 Källa

Kristen Stewart; Pic 1 Källa, pic 2 Källa, pic 3 Källa

Ashley Greene; Pic 1 Källa, pic 2 Källa, pic 3 Källa

Nikki Reed; Pic 1 Källa, pic 2 Källa, pic 3 Källa

Anna Kendrick; Pic 1 Källa, Pic 2 Källa, Pic 3 Källa

Själv skulle jag nog välja Dakota Fanning för jag tycker att hon alltid blir snygg på bilder, hon bär alltid snygga/söta klänningar på premiärer och hon har en cool personlig stil. Dessutom har hon ju en snygg kropp, vacker hy och jag ville ju prova va naturligt blond hehe ;)





Kommentarer

nikki och dakota love them, så himla snygga! :) kram

Dakota och Kristen! Kan inte välja ;b

Dakota helt klart! Hon är så otroligt vacker, söt, personlighet är helt fantastisk, Hennes stil är precis sån härlig och snygg stil som jag gärna skulle tänka mig ha, Det fantastiska håret!

(glömde skriva vem jag skulle välja haha!)

» Elin

Ashley Greene!

» Anna

Jag skulle ta Dakota eller Ashley. Kan inte välja mellan dom.

» Alexa

Kristen & Dakota, hihi ;)

Elin- Ja hon är snygg hon med, eller dom är ju alla snygga!



Anna- Jag röstar för Dakota ;) Haha.



Alexa- Mm jag tycker som sagt Dakota, hon prickar liksom in alla rätt.

jag säger precis som dig! ;D

Nikki! Tycker hon är så himla söt i ansiktet och så älskar jag hennes hår ;D

Skulle nog säga Nikki Reed! Hon är väl den med mest kött på benen, gillar det bäst.Plus att hon är sjukt vacker! Kvinnlig!

Louise- Ja hon prickar verkligen in alla rätt :)

Skulle utan tvekan välja Kristens! Hennes vardagslook är to die for, speciellt den hon hade när hon hade kvar sitt långa hår, awsome (Y)


Kom ihåg






Trackback