taaz.com

För ca 1,5 år sedan hittade jag till sidan taaz.com för första gången och jag minns att jag tyckte det var en riktigt rolig sida men sen glömde jag liksom bort den tills idag då jag kikade in hos Smaragdalenas Smaragder där jag såg att hon länkat till sidan. Jag klickade mig in där igen och har nu suttit där i flera timmar. Kul är det också att sidan har utvecklats väldigt mycket sen jag var inne där sist så nu fanns det ju hur mycket som helst att se och prova!

Vad är det för sida då, jo man laddar upp en bild sig själv och sen kan man byta frisyr (finns över 200 olika) och sminka sig på alla möjliga vis, byta ögonfärg, förstora läpparna osv, det är verkligen hur kul som helst!

Här kommer lite olika frisyrer och sminkningar på mig.

Jennilie a la Lady Gaga ;)

Nu ska jag sooova, night night =)



Kommentarer

Det ska ja kolla in direkt, älskar sådana "pyssel" sidor :)

» JULIA

Jennilie, du passar ju faktiskt som blond ;D


Kom ihåg






Trackback