Outfit tisdag *Bildbomb*


Skor, väska, tröja, vantar Second hand, strumpbyxor köpta i Schweiz, kjol Monki, jacka köpt i London, gamla glajjor och halsband från Lindex.

Hejsan.
Idag mår jag bättre vilket är nedrans härligt sen är det ju inte fy skam att det är underbart väder ute heller!! :) I morse var jag på sjukan och tog allergisprutor (katt, gräs och björkpollen) sedan promenixade jag ner på banken och gjorde ett ärende sedan mötte jag upp mami på Lindex då vi sedan stosade omkring ett litet tag i solen.

Nu har jag precis kekat lunch och sitter å jobbar lite smått.
Kram på er.




Kommentarer
» Emhi

sv; kan tänka mig det ^^

snyggt! Du påminner lite om Karla Derass också :) Ha en underbar dag!



/E

Eller hur! det är ju inte direkt någon independent film, dom har ju pengar!



Riktigt snygg kjol du har!


Kom ihåg






Trackback