One way or another


Hej hopp!
Jag hoppas ni mår strålande idag? Själv mår jag helt okej, har bara ont i benet som vanligt hehe. Har fått hem lite grejer angående operationen bl.a ett litet informationshäfte och då jag börjar läsa där inser jag att det verkligen är på riktigt och att jag kommer ha förbaskat ont efteråt.  Där fanns bl.a en lista på saker jag ska ha införskaffat innan operationen, här kommer några av dem:

-Griptång (jag kommer ju inte få böja mig ner efter saker)
-Strumpådragarna (som sagt, får inte böja mig ner)
-Gånghjälpmedel (kryckor)
-Förhöjningsdyna
-Osv

Än så länge känner jag mig dock inge nervös, det är ju det här jag väntat på så länge nu, att något ska hända, en förbättring! Jag vill bara få det bortgjort nu så jag får börja leva igen, känns som jag tryckt på en pauseknapp gällande mitt liv om jag ska va ärlig, kan ju inte göra ett piss längre. Nä operationen blir prima!

Hm, känner att det blev lite dystert nu och det var ju inte meningen, det jag ville ha fram var att jag är så himla glad över att jag ska få opereras och bli bra i ryggen igen så jag får börja skaffa mig umgänge, kan gå på stan utan att ha ont, gå ut och dansa, kunna motionera och röra på mig, ja helt enkelt leva som en normal 19åring :) Jag är alltså glad :P



Kommentarer

Glad jag blir för dig, när ryggen hindrar dig från att leva ditt liv finns det ju bara ett val. Kommer bli toppen med operationen!

» BabyH

så himlarns glad att operationen äntligen blir av så du kan leva livet och festa baken av dig igen! :) :) kraaam

BabyH- Ja jag vet, finally! Då får vi festa baken av varann, HAHA!!


Kom ihåg






Trackback