Old times

Satt och kikade på en massa gamla bilder igår och tänkte dela med mig utav en del av dom.

Jag, Sofia och kusin Pernilla håller i småstjärnorna på en släktträff. Haha kolla mina kläder, jag tror jag gillade lila!

Något år senare höll vi småstjärnorna men vi var även med, vi uppträdde till låtarna Jag vill vara din Margareta och Ta mig i famn. Jag till vänster, Sofia och Pernilla.

















Högstadietrion! Sandra, jag och Sara, en vanlig dag hemma hos Sandra :P

Så här coola trodde jag och Sara att vi var i skolan.. Hmm :P

För att berätta en lång historia kort så har jag och mina kusiner tillbringar vartenda lov från att vi var små till att vi ungefär var 13-14 år i vår farmors stuga så man kan säga att vi vuxit upp tillsammans. Här var det översvämning och jag och Pernilla fick för oss att bada med kläderna på, tror vi var 14 år här.

Samma sommar hade vi småstjärnorna för sista gången, även här på en släktträff. Vi uppträdde med låten Teeny weeny string bikini, att inte alla gamlingar fick hjärtattacker, hehe.

En helg hemma hos Sandra. Jag och Sara sa alltid Afrikan kvinna istället för hej då, fråga mig inte varför :)

Skolavslutningen i nian.

Skolavslutningskvällen.

Sara hängde med till min farmors stuga och vi visade henne vad vi brukade göra där genom att klä ut oss en massa, digga Elvis i farmors bil och massa annat skoj :)

Ja där har ni lite bilder och korta förklaringar. Saknar tiden i farmors stuga, vi hade alltid så förbaskat roligt där, jämt! :D



Kommentarer
» Elina

Super fina bilder"! :)


Kom ihåg






Trackback