Oh crap, det var inte jag..

Eftersom New Moon dvd'n nu har kommit ut så har det släppts över 7000 bilder från filmen, klicka här för att se dem. Jag har ju sagt att jag tror att jag sett mig själv i filmen men att jag inte varit helt säker eftersom jag inte sett den i toppkvalité och på bion hann jag inte se så nu då alla bilderna kom ut har jag kikat igenom Italienscenerna och såg då att det var ju inte jag. Klart att det är lite tråkigt men så hemskt känns det ändå inte, jag var på plats, jag såg allt det här, jag såg skådespelarna, jag fick se dem kyssas, jag hörde deras röster och jag var en del av det.

På bilden nedan kan ni se en bild och inte var det väl såå himla konstigt att jag trodde det var jag som stod där till vänster om fontänen eftersom jag faktiskt stod där ett bra tag och jag hade rött linne och brunt uppsatt hår.

Klicka här för att se bilden i större format och komma till källan.

En läsare skickade in en bild till mig för några månader sen och sa att hon såg mig på bilden nedan och det är inte så konstigt, det kunde lika gärna ha vart jag, samma linne och samma hår, dock är det inte jag för jag stod aldrig så nära trappan.
Klicka här för att se bilden i större format och komma till källan.



Kommentarer
» Anna

Det finns ju på extramaterialet massa scener där ifrån du kan kolla igenom. =)

» ANGIE

Åh Hoppas verkligen att det stämmer att dem spelar in i november hade varit helt underbart ju! ^^ och jag tycker själv att dem borde göra 2 filmer av den jag tror dem tar bort alldeles för mycket annars eftersom den är tjockare än de andra böckerna! Men vad var det mer du skulle säga om breaking dawn? Jag har läst alla böckerna* så det är bara att prata på hihi ^^ ;)

Det är faktiskt likt dig!!! =)



Jag längtar enormt till Eclipse!!!!

Kram

» Molly

Jag skulle nog tro att det var du faktiskt, haha. Men som sagt, du var där! Bara det är helt galet jue!


Kom ihåg






Trackback