Och jag tackar för mig...

...för idag alltså.

Nä jag hade väl tänkt lägga mig i sängen och läsa Twilight tills jag inte kan hålla uppe ögonen längre, så god natt och sov gott :)

Ps. Det är bara en som svarat på det här inlägget och jag behöver verkligen er hjälp så snälla svara, har kopierat in det så här kommer det igen.

"Som sagt, har hamnat i en liten bloggsvacka men kom på att vid min förra lilla svacka bad jag er lämna lite tips på vad jag kunde skriva om så jag har läst igenom dom nu och tänkte visa dom för er. Det jag vill att ni då gör är att lämna en liten kommentar om något av alternativen här nedan låter intressant eller om ni har något annat tips.

-Mer vardag, bilder på din frukost osv.
-Bilder på hur du sminkar dig m.m
-Det kan ju vara att du varje dag fotar ett plagg under rubriken "I min garderob" och skriver något om det eller typ....."detta skulle passa bra till blablabla" och då blir det som inspiration och mode tips plus din stil i ett.
-Kanske lite mer videobloggning också? (
Om jag ska videoblogga mer vill jag ha förslag på vad).
-Sätt ihop outfits till olika personer kanske?
-Dagens fråga. (Har ju haft dagens fråga men det rann liksom ut i sanden och jag tror inte jag har några frågor kvar att svara på heller).

Så, något som ni tycker låter intressant?
"



Kommentarer
» BabyH

Ett fall för Babyhoe märker jag ;) jadu, alla alternativen där lät bara bra. jag vill ju absolut se mer hur du har det i skåne med, kanske hur det ser ut i erat nya hus och hur trädgården och huset ser ut, det har man aldrig fått se tror jag ;p sen skulle hår/smink/klädes-tips vara toppen, särskilt eftersom du är så himlarns bra på det! videobloggning vill jag med se mer av, spralliga glada jennilie när hon hittar på galenskaper av olika slag ;D kanske typ nån inne/ute-lista eller liknande med? Eye-candy topp 10? ;) haha :) så, nu fick du några tips från moi :)

» Anna

Du kan ju alltid köra med en frågestund. Det brukar vara ganska populärt. =)

Tänkte precis föreslå frågestund jag med, det är ju alltid poppis. Någon liten video, kanske typ som behind the scenes när du fotar dagens outfit eller bara lite av din härliga personlighet. Det är riktigt svårt!

» Emhi

vacker bild!

» fia

I min garderob....den kan du köra en gång per dag/vecka tills du har visat alla dina kläder, skor och smycken. Då har du ju något att visa ett bra tag till ;D alla ideer var bra annars tkr jag keep up the good work


Kom ihåg






Trackback