Nya The Runaways stills.

Bildkälla

Om ni klickar er in på källan finns fler bilder att se där.

 

Hej! Jag äör glatt förvånad över att jag sov rätt bra inatt ändå vilket är himla skönt. Jag vaknade några få gånger och hade ont men om jag då la mig i fosterställningen lättade det i benet och jag kunde somna om någorlunda snabbt igen.

 

I övrigt känner jag inte så mycket inspiration för att blogga nu, känns mest bara som att allt jag skriver är tråkigt och menisngslöst men jag har väl bara en liten bloggsvacka helt enkelt, hehe.

 

Vi hörs senare idag I guess för nu ska jag lägga mig i sängen och kika på gårdagens avsnitt av Bella & Tyra show eftersom jag missade det igår.

 

Kram!




Kommentarer

sv: Tack<3

kollade också på bellatyrashow förut :P

sv: du är snyggast! <3 ;)


Kom ihåg






Trackback